2002. február 28., csütörtök

Joey baba

"Boros" Joey vagyok, 3 tesómmal (mind a 4-en fiúk lettünk) Budapesten születtem 2002.01.09.-én. Az új gazdim már nagyon korán, 3 hetesen eljött megnézni, azt mondta, ő még ilyen pici babákat nem látott. Minden héten eljött Tamással - az új tesómmal - meglátogatni, azt mondják, már akkor egy gazemberke voltam, mindig valami rosszalkodáson törtem a kis buksimat :)














































Itt a testvéreimmel, ők már kidőltek, amikor én még mindig bírtam
















"Anyukámmal"
1 hét "szülési szabadságot" vett ki, hogy könnyebb legyen a beilleszkedésem












Mázsálás :)


















Egyik legjobb szórakozásom volt a párnacsücskök megrágása, jó sok párnahuzatot kellett leselejtíteni emiatt :)


Tamás kölcsönadta a gördeszkáját, csak úgy száguldozom vele :)














Nincsenek megjegyzések: