2009. június 21., vasárnap

Székesfehérvár CACIB

2009. június 21. vasárnap
Bíró/Judge: dr. Sirkó Éva
Eredmény: K2







A mai kiállításra 13 skót terrier volt nevezve, ebből 7 kan, 6 szuka (2 lengyel kutya nem jelent meg). BOB lett: Wetteraui Earl Grey "Mia", gratulálok gazdijának, Móninak és tenyésztőjének, Klárinak.

Luca a ringben előadta a nagyhalált, vagy legalábbis annak egy finomított változatát. Enyhén szólva is megmakacsolta magát, hogy:

Márpedigénnemmeegyek,nemérted???

Én nem igazán értettem, kissé kiakasztott.
Pedig a bírálat előtt elmentem vele lovacskát nézni, lovasbemutató volt, gondoltam ez csak feldobja az én kicsimet. A lovak nagyon tetszettek neki, ami a további eseményt illeti, az nem.

Úgy látom igazán nem akarja ezt az egészet, de én még próbálkozom, hátha. A remény hal meg utoljára :)



Lucát ennyire érdekli a kiállítás, ami a ringben lejátszódik :(



Ettől eltekintve nagyon jó hangulatú napot tudhatunk magunk mögött. Sok baráttal, ismerőssel találkoztunk, beszélgettünk. Az időjárás a tegnapihoz képest kíméletes volt, igaz én beöltöztem, mintha legalább egy őszi napon lennénk. Hál'istennek nem áztunk meg, mint tavaly, és ez már egy jó dolog :)



Klári fazonigazítást hajt végre Lucán :(



A ringben


Wetteraui Earl Grey "Mia", tulajdonosával és a bírónővel :)



Fiatal kanok (Scotch K2, Bringa K4, Adonisz K3, Turo K1, HPJ, Best Junior, Junior BIS)



Sunny, Solar Cell Du Moulin De McMonique K1, CAC


Helga és Tya

Réka és Helios


Réka és Sultan



Sultan bevonul a Baby BIS-re










Tenyészcsoport II. helyezett McMonique Kennel


Nincsenek megjegyzések: