2010. október 13., szerda

A királylány új ruhája

Luca életében egy nagy döntést hoztam, abbahagyjuk a kiállítási életét - hiszen tudjátok, sokszor írtam már, hogy ő ezt annyira nem szerette. Ez a döntés hozta magával azt, hogy nem trimmeltetem tovább, úgy gondolom sokkal humánusabb, ha eztán lenyíratom a szőrét. Köszönöm az eddigi trimmelést Klárinak, Helgának és nem utolsósorban Ildinek! Lányok, nélkületek nem értünk volna el sikereket!


Nagyon izgultam, hogyan fog kinézni, de fölösleges volt, mert nekem és a családnak, sőt mondhatom, hogy aki látta, annak mind tetszik a királylány új ruhája :)



Hoztam fotókat, hogy ti is lássátok, hogy néz ki a kisasszony!


Kezdődik a nyírás

Jobban elviselte, mint a trimmelést :o

A fürdés nem igazán a kedvence :(

Nézzétek, milyen színű a víz, pedig a séta utáni "alvázmosás" mindig megvan :o

Nézzétek ezt a színt !!!

Amíg Joey-t Helga fürdette Luca felült a szekrényre :o

Egérlesen



Szóval így most már jobban látszik, hogy Ebesi Angyal Baltazár "Csoki" az apukánk (aki nem tudná, Csoki brindle színű)

Nincsenek megjegyzések: