2011. június 16., csütörtök

Luca ivartalanítása

Nagyon régóta tervezem, hogy Lucát ivartalanítom, de mindig közbejött valami. Most is megkésve lett túl a műtéten, mert közbejött a tüzelése.

A műtétet 2011. június 14-én a Zöld Zebra Állat- és Természetvédő Egyesület ivartalanítási akciója keretében végeztettem el és szerencsére minden gond nélkül túl is lettünk rajta.

Pár fotót teszek fel, bár a Facebook-on elég sok dorgálást kaptam amiatt, hogy ilyen fotókat közzéteszek, de úgy gondolom, hogy ez is együtt jár egy kutya (állat) tartásával.


Műtét előtt, a várakozás percei







Itthon az ágyikóban


Másnap már ilyen volt  a seb




Két héttel a műtét után ilyen szép volt már Luca sebe





Varratszedés után


Ma már egy hajszálvékony sebnek látszódik a vágás, és nagyon sokat változott Lucuskám! Sokkal felszabadultabb, sokat játszik idegen kan kutyákkal, amt eddig nem tett meg, féltette a hátsóját.
Örülök, hogy meg tudtam csináltatni a műtétet és sajnálom, hogy nem előbb tettem ezt!

Mindenkinek ajánlom, hogy ivartalaníttassa a kutyáját, macskáját, ezzel is elejét vesszük a nemkívánatos kölyköknek!!!

Nincsenek megjegyzések: