2009. december 15., kedd

Végre itthon

Luca drágám egy hetet "vendégeskedett" Miskolcon Klárinál, hogy egy kissé rendbeszedje a kisasszony ruházatát. Egy teljes generálon ment át a leányzó, közben élte a nagyfarmosok, sokadik kutyás életét, ami nem ment teljesen zökkenőmentesen. Nagyon rosszul viseltük mindhárman (ő, Joey és én), hiszen még soha nem volt távol tőlem úgy, hogy este ne találkoztunk volna, még nem aludt nélkülem sehol. Szegénykém 2 napig nem evett semmit (ami persze nem is árt neki, hiszen állandó súlyproblémával küzd), várta, hogy anya menjen érte, hiszen itt nem csak vendégként lakik, hanem "keményen" tépik a szőrét.

De megérte (attól eltekintve, hogy én az alatt az egy hét alatt, alig aludtam, csak forgolódtam az ágyamban), egy "másik" Lucát kaptam vissza. Nagyon csinos lett, köszönet érte Klárinak.
Úgy beszéltük meg, hogy márciusban is megismételjük ezt az egy hetes turnust (persze Luca még nem tudja, majd elmagyarázom neki, és gondolom most már könnyebben veszi az "akadályt", hiszen most már tudja, hogy anya nem hagyja ott).

És most pár fotó, amik azért nem igazán sikerültek, mert már csak itthon fotóztam le és már sötétedett.


Utazunk hazafelé




Anya mellett nyugodt az alvás :)





Már otthon, indulunk bemutatni magam Zsuzsinak :)






















Nem igazán akarom én ezt!!!
















Alszom :)








Játék




2 megjegyzés:

Todi Ági írta...

Nagyon szép lett a leányzó! A kis torzonborz lányból bombázó csajszi lett!!!

Andrea írta...

Nagyon köszönöm, szerintem is egy igazi hölgyike lett. Szegénykém már olyan volt, mint egy yeti :(
puszi, andi